четвер, 14 травня 2020 р.

Контрольна робота ІІ сем (на допомогу учням 10 класу під час карантину)

14.05.2020
Контрольна робота ІІ семестр
І. Виберіть із запропонованих відповідей одну правильну ( по 0,5балів за правильну відповідь)
1. До неклітинних форм життя належать:
А) тварини;                            В)віруси;
В)рослини;           Г) гриби.
2. Які речовини потрібні для автотрофного живлення картоплі?
 А)білки й олії; Б)кисень й вода;
В) вода та вуглекислий газ; Г) вуглеводи і мінеральні солі.
3.Захворювання на цингу виникає при нестачі в організмі вітаміну:
А) С ;             Б)  В12;В)  В6;       Г)D.
4. Перевищення йонів фтору у воді призводить до захворювання:
А) холера;                        Б)гельмінтоз;
В) флюороз;          Г) рахіт.
5. Який тип успадкування такої ознаки як гемофілія людини:
А) аутосомно-домінантний;
Б) Х-зчеплений домінантний;
В) аутосомно-рецесивний;
Г) Х-зчеплений рецесивний.
6. Оберіть основне джерело комбінаційної мінливості:
А)реплікація;      Б) модифікація;    В) кросинговер;      Г)мутації.
7. Як називаються мутації, що виникають в статевих клітинах:
А)соматичні;     Б)  генеративні;   В) домінантні;    Г)рецесивні.
8. Які із біологічних мутагенів найнебезпечніші для організму людини:
А)віруси грипу;                      Б) соланін;
В) отрута гадюки          ;                  Г) стафілококи.
9. Як називається лікування захворювань шляхом заміни дефектних генів:
А) хіміотерапія ;   Б)аромотерапія;   В) гірудотерапія;    Г)генотерапія.
10. Яким буде співвідношення за генотипом серед нащадків за моногібридного схрещування  гетерозиготних батьківських особин у разі неповного домінування
А) 1:1                    Б)3:1                     В) 1:2:1                    Г) 9:3:3:1.

ІІ. ( По 1 балу за повністю правильну відповідь на запитання).
11. Установіть відповідність між функціональним процесом і рівнем організації живої матерії:
1.догляд зграї за потомством,                  А) екосистемний,
2. мейоз,                                                     Б) популяційно – видовий,
 3. нервова регуляція функцій,                 В)організмів,
 4. кругообіг речовин й енергії,                Г) клітинний,
                                                                    Д )молекулярний.
12.Установітьвідповідністьміж відділами рослин і представниками.
А)Мохоподібні,           1.ламінарія, саргасум,
 Б) Покритонасінні,     2. сфагнум, зозулинльон,
В)Голонасінні,             3. кипарис, ялиця,
Г)Папороті,                  4.шипшина, ромашка,
                                      5. щитник чоловічий, орляк


13. Установіть відповідність між процесами ембріогенезу  людини та їхнім значенням
1. Дроблення;         А.Формування дитячого місця,
2. Гаструляція;       Б. Утворення бластомерів,
3. Плацентація;      В. Прикріплення зародка до стінок матки,
4. Імплантація;       Г. Утворення тканин й органів,
                               Д. Формування двошарового зародка.

ІІІ. Завдання з вибором правильної комбінації відповідей (1,5 балів)
14. Виберіть ознаки, що характеризують орла степового.
А. Рівень:                    Б. Належність до класу:     В. Спосіб живлення:
1.екосистемний,          1.Амфібії,                            1.Сапрофаг,
2. клітинний,               2. Ссавці,                             2.Паразит,
3.молекулярний,        3.Птахи,                               3.Фітофаг,
4. організмовий,        4.Хрящові риби,                   4.Хижак.

ІV. Дайте відповідь на запитання (1,5 бали)
15. Що є спільного і відмінного між вірусами, пріонами й віроїдами?




Немає коментарів:

Дописати коментар