Контрольна робота 2
ТЕМА 4. Різноманітність рослин
ВАРІАНТ 1
І рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Вкажіть правильну відповідь
(«так» чи «ні»)
1. Найбільша систематична
одиниця – вид.
2. Улотрикс – представник
червоних водоростей .
3. Капуста відноситься до плодово-ягідних
культур.
Тестові завдання з однією
правильною відповіддю
4.Визначте ознаку, яка
притаманна лише покритонасінним рослинам:а)здатні утворювати насінини;б) здатні
формувати плоди;в) мають тільки мичкувату кореневу систему.
5. Зазначте групу рослин, до
якої належать пшениця, ячмінь, жито, рис, кукурудза: а) плодові культури; б) овочеві культури;
в) зернові; г) ягідні.
6.Назвіть рослину-паразита: а)
росичка; б) повитиця; в)
ромашка;г) блекота.
II рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Доповніть незакінчене речення
Доповніть незакінчене речення
7. Коробочка мохів має назву……
8. Голкоподібні листки сосни
та ялини називаються ….
9. Усі форми співіснування
організмів різних видів називають …
Прості завдання з відкритою
відповіддю.
10. Які ознаки характерні
для голонасінних?
11. Що таке Червона Книга?
12. Наведіть приклади
чинників неживої природи
III рівень (правильне
розв'язання кожного завдання оцінюється в 1 бал)
Тестові завдання з кількома
варіантами відповідей
13. Вкажіть основні відмінності
голонасінних від покритонасінних: а) розмноження насінням; б) наявність квітки
і плоду; в) відсутність квітки та плоду;
г) запліднення подвійне; д)
запліднення одинарне;
е) захищеність насіння оплоднем; є)
незахищеність насінних зачатків.
1…………..
2…………..
2…………..
3………..…
4………….
4………….
5…………...
Дайте визначення
15. Покритонасінні це-
IV рівень (правильне розв'язання одного завдання
на вибір учня оцінюється в 3 бали)
Завдання творчого характеру
(одне завдання на вибір)
16. Вкажіть переваги голонасінних над споровими рослинами.
17. Які можливі наслідки
масштабного вирубування лісів у Карпатах?
Немає коментарів:
Дописати коментар